,,Proč na mé reklamy nikdo nekliká?’’
Potřebujete více zákazníků, tak jste se rozumně rozhodli přilákat je pomocí reklam? Jen jste už investovali spoustu peněz, a výsledky jsou špatné Nepokryly ani náklady?
Co skutečně nabízíte?
Spousta reklam nefunguje z toho důvodu, že končí pouhým logem nebo sloganem firmy. I když s takovou reklamou najdete člověka u kterého vzbudíte zájem, ztratíte ho, protože není nikde řečeno, co má udělat. Radši bude scrollovat dál, než aby si otevřel internet a začal hledat, o co vlastně jde. Proto musí být konec reklamy naprosto přesný a musí vést k nějaké akci ze strany zájemce. Například ,,Více se dočtete v článku pod videem’’ ,,Klikněte níže a vyzvedněte si slevu 10%’’
Zkrátka cesta ke kupi musí být taková, aby ji pochopil i senior. U všeho, co chcete, aby možný zákazník udělal (klikl, vyplnil,...) musí být hned jasné, co za to dostane.
Takže pamatujte, každá reklama, nabídka musí vést k nějaké akci.
Pokud se chcete dozvědět o reklamách více, navštivte náš blog ZDE, kde je najdete spoustu rad.
Hezký zbytek dne,
Martin Korytář
Onepeakresults.com