,,Proč na mé reklamy nikdo nekliká?’’

Potřebujete více zákazníků, tak jste se rozumně rozhodli přilákat je pomocí reklam? Jen jste už investovali spoustu peněz, a výsledky jsou špatné Nepokryly ani náklady?

Co skutečně nabízíte?

Spousta reklam nefunguje z toho důvodu, že končí pouhým logem nebo sloganem firmy. I když s takovou reklamou najdete člověka u kterého vzbudíte zájem, ztratíte ho, protože není nikde řečeno, co má udělat. Radši bude scrollovat dál, než aby si otevřel internet a začal hledat, o co vlastně jde. Proto musí být konec reklamy naprosto přesný a musí vést k nějaké akci ze strany zájemce. Například ,,Více se dočtete v článku pod videem’’ ,,Klikněte níže a vyzvedněte si slevu 10%’’

Zkrátka cesta ke kupi musí být taková, aby ji pochopil i senior. U všeho, co chcete, aby možný zákazník udělal (klikl, vyplnil,...) musí být hned jasné, co za to dostane.

Takže pamatujte, každá reklama, nabídka musí vést k nějaké akci.

Pokud se chcete dozvědět o reklamách více, navštivte náš blog ZDE, kde je najdete spoustu rad.

Hezký zbytek dne,

Martin Korytář

Onepeakresults.com


Previous
Previous

,,Proč mi nefungují reklamy na facebooku?’’