,,Proč mi nefungují reklamy na facebooku?’’
Znáte to, odložíte si nějaké ty peníze, které máte v plánu znásobit, investovat do takové reklamy, která Vám investici vrátí a přinese nové zákazníky.
Vše je nachystáno, spustíte kampaň. Utratíte první tisícovku - žádný výsledek. Pět, deset tisíc a stále nic. Facebook Vám začne ukazovat, jak je reklama super, že jí vidělo desítky tisíc lidí…
Ale, k čemu to je, když nikdo nekoupil?
Jaké chyby mohly vést k tomuto špatnému výsledku?
1. ,,Propagovat Příspěvek’’
Tohle tlačítko je nástroj facebooku, jak na Vás co nejvíce vydělat. Vše spustíte tak jednoduše, za pár minut. Ale věřte mi, tohle není skutečná reklama. Pouze si takto koupíte několik zhlédnutí od lidí, kteří ani nejsou Vaši zákaznící, nebo cílová skupina. Proto taková reklama nefunguje.
Takže pokud si máte z tohoto článku něco odnést, je to nepoužívat propagování příspěvku jako reklamu.
2. ,,Oslovím co nejvíce lidí,,
No jasně, čím víc lidí reklamu uvidí, tím víc jich koupí, ne? Takhle to opravdu není. Představte si prodávat housle všem cyklistům v okolí. Ať už je reklama sebelepší, nebude to fungovat! Možná prodáte jedny, když narazíte na cyklistu co hraje na housle. Jenže to už budete desítky tisíc v mínusu za reklamní kampaň.
Proto musíte cílit správnou věcí na správné lidi. Hladnému milovníkovi masa jednoduše prodáte čerstvý steak.
Vytvoření fungující reklamy zahrnuje ovšem spoustu dalších kroků, které popisujeme v několika článcích v našem bloku. Tyto další kroky najdete ZDE.
Hezký zbytek dne,
Martin Korytář
Onepeakresults.com