Co je to lead magnet a proč ho také potřebujete
Pokud podnikáte, nebo vlastníte firmu a hledáte způsoby, jak získat nové zákazníky aniž byste museli být otravnými prodejci a oslovovat se svojí nabídkou stovky lidí, tak o věci zvané ,,lead magnet’’ byste měli něco vědět.
,,Jaký magnet? Co to meleš?’’
Tohle jsou slova, co se Vám teď honí hlavou? Chápu, nikdo nemá rád odborné názvy. Ale tento magnet Vám může přinést spoustu zákazníků, pokud vše uděláte správně.
Cíl je vyvolat u člověka důvěru. Začne Vás znát a bude věřit, že mu opravdu pomůžete s jeho problémem. (O co se každý přece snažíme, nechceme oj*bávat lidi)
Bude chtít váš produkt/službu natolik, že nějakou schůzka a uzavírání by už zvládla i vaše kočka.
Jak se do takového bodu dostat?
Začněte tím, že sestavíte lead magnet. Dáte do kupy několik rad, které možnému zákazníkovi opravdu pomůžou a jsou pro něj hodnotné. Například pokud prodáváte auta, vytvoříte něco jako ,,4 drahé chyby, kterým se vyhnout při koupi auta.’’
Využijete svých zkušeností a skutečně několik dobrých rad poskytnete. Tento lead magnet může mít formu pdf dokumentu nebo třeba videa.
Nyní spustíte reklamu, která se ukáže všem lidem z okolí, co plánují kupovat auto.
,,Kupujete auto? Dejte si pozor na tyto drahé chyby. Přečtěte si tohle, abyste vybrali správně.,,
A Váš lead magnet jim pošlete na e-mail. Tím také získáte jejich kontakt.
Pokud jste udělali vše správně, dříve nebo později Vás některý z lidí osloví, že chce koupit auto přímo od Vás, protože Vás teď už zná, věří Vám a vidí, že rozumíte tomu, co říkáte.
PS: Pokud byste chtěli tímto stylem získávat nové zákazníky neustále, jen nemáte čas se tomu tolik věnovat, klikněte ZDE, a pomůžeme Vám přinést zákazníky.
Hezký den,
Martin Korytář
onepeak.cz