Jak najít a uzavřít nové zákazníky.

Posledních pár let je to v podnikání velmi divné. Jsou firmy, které mají velký problém získavat nové zakázky a každý nový zákazník pro ně znamená spousty dřiny, a pak máme firmy s milionovými obraty, které získávají zakázky levou zadní bez jakékoliv námahy.

Dobrá zpráva pro vás je, že rozdíl není ani tak v rozpočtu ani tradici na trhu. Ale v tom, jak své zákazníky přivádějí.

Teď a tady vám popíšu, jak se dostat na tu druhou stranu trhu, stranu, kdy se k vám zákazníci jen hrnou bez větší námahy z vaší strany. Tohle je metoda, která funguje teď, a stejně fungovat bude i za 5, 10, klidně i 20 let.


Několik bodů, které byste měli vědět než začneme.

  1. Člověk vždy vyhraje nad AI nebo jakýmkoliv jiným robotem. Protože lidi chtějí kupovat od lidí! chtějí vidět, od koho kupují! V dnešní době AI botů, formulářů a anonymních konverzací, zákazníci opravdu ocení člověka.

  2. Jednoduchost funguje nejlépe! Ano, také jsme vyzkoušeli několik ai reklam, a hádejte, Prostě nefungují! Lidé tyto věci nechtějí. Vždy nejlépe funguje jasné, lidsky podané řešení na zákazníkův problém. Např. Jste chiropraktik (člověk co pomáhá od bolesti zad, vaše ,,reklama’’ bude: Bolí vás záda? Tady je několik tipů jak bolest zad překonat.

  3. Lidé milují nakupování, ale nenávidí reklamy. Jen si představte - kolik lidí je každý den v nákupních centrech, na e-shopech a dobrovolně utrácí své peníze.

  4. A v tom je ten trik - pokud člověk vidí že mu opravdu pomůžete, velmi rád si od vás koupí řešení svého problému, ikdyž to bude dražší než od někoho jiného! A to je přece skvělé!


Takže jakmile máte jasno, jaký problém řešíte - pojďme si ukázat, jak tyto zákazníky získat.

  1. Vytvoříte soubor - to může být video, pdf, článek, cokoliv chcete, kde vyřešíte problém vašeho zákazníka. Př: Pojďme zpátky k chiropraktikovi, protože je to jednoduché na pochopení - ,,4 kroky, jak se zbavit bolesti zad’’.  A opravdu svému budoucímu zákazníkovi dáty tyto rady.

  2. Vytvoříte si publikum vašich potencionálních zákazníků na facebooku a instagramu a nabídnete jim váš soubor s řešením na jejich problém. Zacílíte reklamu pouze na tohle publikum. - Tím získáte více prodejů za minimální náklady, narozdíl od reklamy třeba v televizi která je stokrát dražší a výsledky jsou horší.

  3. Váš soubor jim pošlete na email. Tím získate jejich kontaktní informaci.

  4. Po zaslání vašeho souboru s nimi navážete konverzaci, budete se divit jak jednoduše od vás najednou budou chtít koupit.

Doufám že vám tohle pomohlo. Pokud byste chtěli vědět víc o získávání zákazníků, nebo s námi třeba i spolupracovat, rezervujte si s námi schůzku ZDE. Zatím je zdarma!

Krásný zbytek dne,

Martin Korytář

ředitel Onepeak.cz

Previous
Previous

Získejte více prodejů zlepšením svého psaní

Next
Next

Jak získat více zákazníků s menším rozpočtem