Získejte více prodejů zlepšením svého psaní

Dobré psaní je nejlepší způsob, jak získat pozornost, přilákat více klientů, rozšířit své podnikání, ukázat lidem, že jste profík v tom, co děláte, a porazit veškerou konkurenci.

Být dobrým pisatelem je skoro jako mít superschopnost.

Je tu ale jeden problém.

Většina textů je naprosto příšerná. Nudná. Křečovitá. Roztahaná. Uspávající.

A nezáleží na tom, kde žijete, protože to není jen místní problém. Každá země a každý jazyk s tím bojuje.

Proč? Důvodů je spousta. Škola nás to nenaučila. Psaní není totéž co mluvení. A většina lidí nikdy neobjevila triky, které dokážou vdechnout život jakémukoli textu.

Ale na „proč“ teď nezáleží. Důležité je „jak“. Konkrétně…

Jak jednou provždy opravit špatné psaní

V této sérii článků vám dám tipy a triky, které používám při psaní článků, scénářů k videím, blogových příspěvků, tweetů a mnohem více. A nejlepší na tom? Uděláme to zábavně.

Nezajímá mě podmět ve větě, „intranzitivní slovesa“ ani „ukazovací zájmena“. To přenecháme učitelům češtiny.

My se budeme bavit o tom, jak psát slova, která prodávají.

Tak pojďme na to:

Nejrychlejší způsob, jak přimět lidi číst váš obsah

Prvním krokem je vždy svést čtenáře k tomu, aby se do vašeho textu pustil.

Můžete napsat nejlepší článek na světě nebo vytvořit nejpřesvědčivější argument… ale pokud čtenář odejde dřív, než se k tomu dostane, je to k ničemu.

Představte si noviny. Spousta řádků namačkaných na sebe. Hustý text. Podíváte se na to a mozek si řekne: „Pfff, to budeme muset procházet celé?“

A teď se podívejte na tento článek.

Vypadá mnohem stravitelněji než noviny, že?

To proto, že vám to usnadňuji. Krátké odstavce. Jednoduché věty. Žádný těžký žargon ani nekonečné souvětí.

Krátký versus dlouhý obsah

Znamená to, že byste měli všechno zjednodušit? Rozsekat na drobné kousky? Psát jako pro hyperaktivní dítě?

Ne.

Ale musíte si být vědomi toho, jak formátujete svůj obsah – ať už jde o video, audio nebo text.

Každý kus obsahu, který vytvoříte, musí zaujmout a udržet pozornost.

A to je teprve začátek. Přijde toho mnohem víc.

Brzy se ozvu,

Matouš

P.S. Chcete vědět, jak bych zajistil, že vaši potenciální zákazníci budou doslova přilepení k obrazovce a nebudou schopni přestat konzumovat váš obsah?

Ozvěte se mé agentuře ještě dnes. Pokud si sedneme, osobně se podívám na vaši firmu a marketing, navrhnu strategii, co bych změnil, a podrobně to s vámi proberu na konzultaci.

Žádné náklady, žádné závazky.

Pokud budete chtít spolupracovat, vysvětlím vám přesně, jak to probíhá. Pokud ne, je to v pořádku.

Pokud se vám to líbí vyplňte tento formulář: https://www.onepeak.cz/kontakt

Next
Next

Jak najít a uzavřít nové zákazníky.